רשת האינטרנט מושכת אליה מיליוני גולשים מדי יום, המגיעים לאתרים שונים במטרה לחפש מידע, לפגוש אנשים אחרים ולחפש מוצרים ושירותים. כיום קשה לדמיין את חיינו ללא האינטרנט במגוון רחב של תחומים וכמעט לא ניתן למצוא אדם שאינו משתמש באינטרנט בתדירות יומיומית. אם כך, טבעי כי האינטרנט יהווה עבור עסקים אפיק עיקרי להשגת פרסום ממוקד ויעיל. פרסום באינטרנט כולל כמה סוגים שונים של פרסום -
פרסום במנועי חיפוש
כאשר אנו דנים על פרסום במנועי חיפוש, הכוונה היא בעיקר לאותם קישורים ממומנים המופיעים מעל ולצד תוצאות החיפוש עבור מילות מפתח אותן מקליד הגולש בשורת החיפוש. קמפיין ממוקד בגוגל או במנועי חיפוש אחרים, יכול להניב תוצאות מרשימות כאשר התשלום, במקרה זה, הוא על פי מספר הלחיצות, כלומר - אתם משלמים רק עבור גולשים שהגיעו לאתר שלכם ולא עבור כל גולש שנחשף למודעה. על ידי ניהול נכון של קמפיין פרסום במנועי חיפוש ניתן להשיג פרסום רב, בעלות נמוכה משמעותית מכל דרך אחרת.
פרסום באנרים
באנרים הם אותן "קוביות" פרסומת בהן אתם צופים באתרי חדשות, בפורטלים ובאתרים נוספים. זוהי מודעת פרסום דינאמית, אשר מטרתה לתפוס את הגולש האקראי ולהביא אותו ללחוץ על המודעה ולהגיע לאתר. במרבית המקרים אתם משלמים סכום קבוע, ולא קטן, בעבור פרסום באנר, ללא קשר למספר הגולשים שיקליקו עליו, אולם פרסום באנרים באתרים רלוונטיים יכול להניב גם הוא תוצאות מרשימות.
פרסום באמצעות הפצת תכנים
אחת הדרכים הטובות להשיג פרסום בחינם באינטרנט היא על ידי הפצת תכנים מקצועיים מקוריים באתרים חיצוניים, תוך הפניית הגולשים לקישור לאתר שלכם בתחתית המאמר. רבים בוחרים בדרך זו, מאחר והיא משיגה תוצאות טובות, ללא כל עלות (כמובן במידה ואתם יוצרים את התכנים בעצמכם) או בעלות סבירה בהחלט במידה ותפנו למומחים שיכתבו את התכנים עבורכם.
פרסום באמצעות דואר אלקטרוני
למרות החקיקה בתחום, המונעת משלוח דואר זבל, עדיין תוכלו למצוא חברות המחזיקות מאגרים של לקוחות פוטנציאלים, שהביעו את הסכמתם להיחשף לפרסום בדואר אלקטרוני. פרסום בדואר אלקטרוני עדיין יכול להוות אפיק פרסום יעיל, למרות שמאז יציאתו של החוק לאיסור הפצת דואר זבל אין ספק כי ירדה קרנו וכי הוא מהווה כיום נתח קטן הרבה יותר של פרסום באינטרנט.
פרסום במנועי חיפוש
כאשר אנו דנים על פרסום במנועי חיפוש, הכוונה היא בעיקר לאותם קישורים ממומנים המופיעים מעל ולצד תוצאות החיפוש עבור מילות מפתח אותן מקליד הגולש בשורת החיפוש. קמפיין ממוקד בגוגל או במנועי חיפוש אחרים, יכול להניב תוצאות מרשימות כאשר התשלום, במקרה זה, הוא על פי מספר הלחיצות, כלומר - אתם משלמים רק עבור גולשים שהגיעו לאתר שלכם ולא עבור כל גולש שנחשף למודעה. על ידי ניהול נכון של קמפיין פרסום במנועי חיפוש ניתן להשיג פרסום רב, בעלות נמוכה משמעותית מכל דרך אחרת.
פרסום באנרים
באנרים הם אותן "קוביות" פרסומת בהן אתם צופים באתרי חדשות, בפורטלים ובאתרים נוספים. זוהי מודעת פרסום דינאמית, אשר מטרתה לתפוס את הגולש האקראי ולהביא אותו ללחוץ על המודעה ולהגיע לאתר. במרבית המקרים אתם משלמים סכום קבוע, ולא קטן, בעבור פרסום באנר, ללא קשר למספר הגולשים שיקליקו עליו, אולם פרסום באנרים באתרים רלוונטיים יכול להניב גם הוא תוצאות מרשימות.
פרסום באמצעות הפצת תכנים
אחת הדרכים הטובות להשיג פרסום בחינם באינטרנט היא על ידי הפצת תכנים מקצועיים מקוריים באתרים חיצוניים, תוך הפניית הגולשים לקישור לאתר שלכם בתחתית המאמר. רבים בוחרים בדרך זו, מאחר והיא משיגה תוצאות טובות, ללא כל עלות (כמובן במידה ואתם יוצרים את התכנים בעצמכם) או בעלות סבירה בהחלט במידה ותפנו למומחים שיכתבו את התכנים עבורכם.
פרסום באמצעות דואר אלקטרוני
למרות החקיקה בתחום, המונעת משלוח דואר זבל, עדיין תוכלו למצוא חברות המחזיקות מאגרים של לקוחות פוטנציאלים, שהביעו את הסכמתם להיחשף לפרסום בדואר אלקטרוני. פרסום בדואר אלקטרוני עדיין יכול להוות אפיק פרסום יעיל, למרות שמאז יציאתו של החוק לאיסור הפצת דואר זבל אין ספק כי ירדה קרנו וכי הוא מהווה כיום נתח קטן הרבה יותר של פרסום באינטרנט.
גוד רייטינג- עושים את הפרסום בשבילך- לוחות, פרסום עסקים, חדשות, תוכן, פרסום